LA REDOUTE INTERIEURS

Buffetkast 2 deuren, 3 lades, Giorgio

Naturel
1
Inclusief btw
Verzonden binnen 5 tot 8 dagen. Levering op afspraak
    • Leveringskosten
    • Gratis retour
    • Betaalopties
    • Contact
Vergelijkbare artikelen
Productomschrijving

Buffetkast 2 deuren, 3 lades, Giorgio LA REDOUTE INTERIEURS naturel

Strakke, ronde lijnen. Royale afmetingen. Combinatie van licht eikenfineer en verchroomd staal. Het eigentijdse Giorgio dressoir heeft veel opbergruimte voor servies en tafellinnen.
Een functioneel ontwerp van La Redoute Intérieurs.

Omschrijving
 •  Kist en deuren in MDF met fineereik en afwerking met nitrocellulose vernis
 •  Verchroomde roestvrijstalen poten
 •  Deuren en lades met "soft closing" sluiting

Kwaliteit
 •  Soft closing : soepel, geruisloos sluitingssysteem voor deuren en laden dat ook voorkomt dat vingers bekneld raken.

Afmetingen
Totaal :
 •  Breedte : 180 cm
 •  Hoogte : 70 cm
 •  Diepte : 47 cm

Bruikbaar
 •  Nissen : L59 x H46 x D42,5 cm
 •  Lades : L50 x H10 x D38 cm

• Zelf te monteren.


Afmetingen en gewicht van de pakketten
2 pakketten
 •  L190 x H32 x D58 cm. 40 kg.
 •  L69 x H31 x D68 cm. 30 kg.
Kleuren Naturel
Maten één maat

Téléchargements

Onze klanten vonden het ook leuk
1
Recente beoordelingen over dit artikel
3
1 beoordeling(en)
gemiddelde bereikt door alle landen
100% gecertificeerde beoordelingen,
La Redoute zet zich in

Filters wijzigen en sorteren

Er zijn nog geen beoordelingen in het Nederlands. Kies alstublieft een andere taal om de beoordelingen te bekijken.
  • 05/02/2025
    Teleurstellende meubels

    Het algehele resultaat is correct, maar het buffet valt behoorlijk tegen voor de prijs waarvoor het wordt verkocht. Het lijkt erop dat er op meerdere meubeldelen gaten ontbreken om de schroeven goed te kunnen plaatsen zoals aangegeven in de montage-instructies (laderails en deurstijlen) en dat de afwerking op meerdere plekken beschadigd is. De klantenservice reageert ernstig onvoldoende: een week nadat ze me hadden laten weten dat ze het probleem zouden oplossen, heb ik nog steeds niets van ze gehoord. Toen ik ze terugbelde, zeiden ze dat ze de aftersales-service zouden voortzetten. Ik moest mezelf er dus toe zetten om de ontbrekende gaten zelf te boren om het meubelstuk in elkaar te zetten.

    Automatische vertaling
    Er is een fout opgetreden. Probeer het later nog eens.
    Réponse de La Redoute, 05/02/2025

    Hallo, bedankt voor uw beoordeling van uw buffet. Het spijt ons voor deze zorg. Wij nodigen u uit om contact op te nemen met de klantenservice en aarzel niet om foto's toe te voegen. Wij hopen u snel weer te zien bij La Redoute. Fijne dag!

Bekijk meer beoordelingen