Gestreepte pyjama van popeline, Signature Carlita

Gerecyclede textiel
Vind mijn maat

49,99 €

49,99 €
GOEDE DEALS
-30% bij aankoop van 2 artikelen naar keuze*Shop nu !
  • Levering binnen 3 tot 5 dagen
  • Levering aan huis : 2,99 €
    • Leveringskosten
    • Gratis retour
    • Betaalopties
    • Contact

      Klantbeoordeling

      3,9

      16 beoordelingen

      Alles bekijken

      Beoordelingssamenvatting

      De gestreepte popeline pyjama Signature CARLITA wordt vooral gewaardeerd om zijn comfort, kwaliteit en stof, die als aangenaam, zacht en licht worden ervaren. De pasvorm krijgt over het algemeen goede beoordelingen en het gestreepte ontwerp valt in de smaak. Enkele beoordelingen melden echter een te ruime maat, lange mouwen en strepen die soms te breed worden gevonden.

      Door AI gegenereerd op basis van de meest recente productbeoordelingen, in alle talen.

      Ik stel mijn ensemble samen

      Vergelijkbare artikelen
      Gedetailleerde omschrijving

      Gestreepte pyjama van popeline, Signature Carlita - LA REDOUTE COLLECTIONS

      De Signatures La Redoute collections, ontworpen door onze stylisten, zijn onmisbaar in de dressing. Exclusieve en tijdloze ontwerpen.
      Details
       •  Bovenstuk : overhemd, blouse met knoopsluiting
       •  Polo/hemdskraag
       •  Lange mouwen
       •  Aantal zakken voor het bovenstuk : 1
       •  Gestreept motief
       •  Gestreept motief
       •  Knoopsluiting vooraan
       •  Onderstuk : Broek
       •  Elastische taille met koord
       •  Aantal zakken : 2
       •  Gestreept motief
       •  Seizoen : Tussenseizoen
       •  Popeline

      Als u een getailleerde maat wilt, raden we u aan een maat kleiner te nemen dan uw gebruikelijke maat.

      Samenstelling en onderhoud
       •  100% katoen
       •  Minstens 20 % gerecycled katoen
       •  Wassen op 40°
       •  Droogtrommel op lage temperatuur
       •  Geen droogkuis


       •  RECYCLED KATOEN. Het gebruik van gerecycled katoen betekent het behoud van bepaalde hulpbronnen en minder afval.


      Productfiche met betrekking tot milieukwaliteiten en -kenmerken
      • Herkomst van de productie (weving, verving, confectie): China
      :
      Kleuren Gestr Roze, Gestreept blauw, Gestreept Groen, Gestreept geel
      Maten XS, S, M, L, XL, XXL
      Onze klanten vonden het ook leuk
      16
      Recente beoordelingen over dit artikel
      3,9
      (16)
      gemiddelde bereikt door alle landen
      100% gecertificeerde beoordelingen,
      La Redoute zet zich in
      1
      3
      2
      1
      3
      0
      4
      2
      5
      10
      Waarde van product
      4,1
      Stijl
      4
      Materie
      4,6
      Deze productmaat Grote
      80% de klanten bevelen dit artikel aan

      Filters wijzigen en sorteren

      Er zijn nog geen beoordelingen in het Nederlands. Kies alstublieft een andere taal om de beoordelingen te bekijken.
      • 02/09/2026
        Taille beaucoup trop grand,

        Le pyjama taille beaucoup trop grand et si ce n’était que l’amplitude… mais les manches sont trop longues, ça en est ridicule. Les réponses aux avis précédents ( plusieurs mois…) affirmaient que ce serait signalé , mais rien n’a changé apparemment. Dommage, déçue car mis à part ça le modèle est sympa et le tissu aussi.

        Automatische vertaling
        Er is een fout opgetreden. Probeer het later nog eens.
        Waarde van product
        1
        Stijl
        5
        Materie
        5
        Pasvorm
        Extra hoog
        Réponse de La Redoute, 03/09/2026

        Bonjour,

        Nous vous remercions pour votre retour et regrettons que la taille de votre pyjama ne vous ait pas donné entière satisfaction.

        Suite au 1er avis, des contrôles de mesures sont en cours par notre équipe modélistes afin de vérifier le bien-aller du produit en corrélation avec le style souhaité.

        Sachez que vous disposez d’un délai de 30 jours à compter de la date de réception de votre commande pour nous retourner votre article. Merci et à bientôt chez La Redoute.

      • 10/08/2026
        bonne qualité

        Le pyjama est beaucoup trop grand pour moi.

        Ik zal dit artikel aanraden aan een vriend(in)
        Besteld in: 50
        Automatische vertaling
        Er is een fout opgetreden. Probeer het later nog eens.
        Waarde van product
        4
        Stijl
        3
        Materie
        4
        Pasvorm
        Extra hoog
      • 03/08/2026
        trop grand

        Tissu popeline de coton intéressant, mais la coupe est bien trop grande ainsi que les rayures

        Besteld in: Taille M
        Automatische vertaling
        Er is een fout opgetreden. Probeer het later nog eens.
        Waarde van product
        4
        Stijl
        2
        Materie
        5
        Pasvorm
        Extra hoog
        Réponse de La Redoute, 03/08/2026

        Bonjour,

        Merci d'avoir pris le temps de nous laisser ce commentaire.

        Nous sommes navrés que la taille de votre pyjama ne vous ait pas donné entière satisfaction.

        Suite au premier avis, des contrôles de mesures sont en cours par notre équipe modélistes afin de vérifier le bien aller du produit en corrélation avec le style souhaité.

        Sachez que vous disposez d’un délai de 30 jours à compter de la date de réception de votre commande pour nous retourner votre article. Merci et à bientôt chez La Redoute.

      • 21/07/2026
        Terrible customer service

        After 1 week, no update from delivery. I phoned customer service. Lisa promised to find out why the courier EVRI didn't have the parcel. She promised to update me by phone or by email. I never heard from her. I then wrote an email to customer service, asking to cancel. Elizabeth ignored my request to cancel, writing she would try to find out why the courier EVRI didn't have the parcel. I phoned customer service again. Annie promised to cancel the order. Bu my account has not been updated. Just because LAREDOUTE has nice things on their website, it is no reason to buy something from them. Just because their is a customer service number to call and pleasant ladies answer, it does not mean the problem is solved. TERRIBLE! AVOID!

        Automatische vertaling
        Er is een fout opgetreden. Probeer het later nog eens.
        Waarde van product
        1
        Stijl
        1
        Materie
        1
        Pasvorm
        Onberispelijk
        Réponse de La Redoute, 06/08/2026

        Hi, we're very sorry to hear about the frustration and disappointment you've experienced with your order and the lack of updates provided. We completely understand how upsetting it must have been to have to contact us multiple times without receiving the resolution you were expecting. We have reviewed your comments and can see that this matter has now been dealt with. We apologise for the inconvenience caused and for any confusion or delays during the process. Thanks,

      • 26/06/2026
        Lovely material and we'll made.

        I love them, so comfortable, almost too good for bed!

        Ik zal dit artikel aanraden aan een vriend(in)
        Besteld in: Xxl
        Automatische vertaling
        Er is een fout opgetreden. Probeer het later nog eens.
        Waarde van product
        5
        Stijl
        5
        Materie
        5
        Pasvorm
        Grote
      • 06/06/2026
        Ce produit est très bien, mais...

        Ce produit est très bien côté tissu, découpes etc., mais il taille vraiment grand.

        Prendre une taille en dessous pour être à l'aise.

        Ik zal dit artikel aanraden aan een vriend(in)
        Besteld in: 40
        Automatische vertaling
        Er is een fout opgetreden. Probeer het later nog eens.
        Waarde van product
        5
        Stijl
        5
        Materie
        5
        Pasvorm
        Extra hoog
      • 06/03/2026
        Beaucoup trop grand

        Ce pyjama est très mal taillé, il est beaucoup trop grand, je l'ai renvoyé

        Besteld in: S
        Automatische vertaling
        Er is een fout opgetreden. Probeer het later nog eens.
        Waarde van product
        1
        Stijl
        1
        Materie
        3
        Pasvorm
        Extra hoog
        Réponse de La Redoute, 07/03/2026

        Bonjour,

        Nous vous remercions pour votre avis et regrettons que la taille de votre pyjama, ne vous ait pas donné entière satisfaction.

        Suite au premier avis, des contrôles de mesures sont en cours par notre équipe modélistes afin de vérifier le bien aller du produit en corrélation avec le style souhaité.

        Bonne journée, à bientôt chez La Redoute !

      • 07/02/2026
        Beautiful quality

        Love these pjs. Bought on offer so exceptional value for money. Excellent quality, stylish and love the embroidered logo on the cuff - a nice touch.

        Ik zal dit artikel aanraden aan een vriend(in)
        Automatische vertaling
        Er is een fout opgetreden. Probeer het later nog eens.
        Waarde van product
        5
        Stijl
        5
        Materie
        5
        Pasvorm
        Onberispelijk
      Bekijk meer beoordelingen

      Pyjama's, Nachtmode - Dames

      Hoe uw maten nemen ?

      Neem je afmetingen op met een meetlint en raadpleeg dan de onderstaande tabel om je pyjama of nachthemd te vinden..

      1. Borstomtrek: horizontaal op de punt van de borsten.
      2. Tailleomtrek: komt overeen met de holte van de taille.
       
      3. Heupomtrek: horizontaal, op het sterkste punt. 

      Vindt uw maat
      US Maat FR Maat EU Maat Borstomtrek (cm) Taillemaat (cm) Heupomtrek (cm)
      XS 30 28 70-73 52-55 78-81
      XS 32 30 74-77 56-59 82-85
      S 34 32 78-81 60-63 86-89
      S 36 34 82-85 64-67 90-93
      M 38 36 86-89 68-71 94-97
      M 40 38 90-93 72-75 98-101
      L 42 40 94-97 76-79 102-105
      L 44 42 98-101 80-83 106-109
      XL 46 44 102-105 84-87 110-113
      XL 48 46 106-109 88-91 114-117
      2XL 50 48 110-115 92-99 118-123
      2XL 52 50 116-121 100-105 124-129
      3XL 54 52 122-127 106-111 130-135