Al onze diensten

Onze partners voor de leveringen:

Bezorgkosten

  • De bezorgkosten worden tijdens het afrekenen berekend en berekend op basis van het grootste artikel in het winkelmandje. Zie het onderstaande tabel voor onze bezorgtarieven.

    Gewicht en afmeting van het grootste artikel van de bestelling Prijs Levering
    minder dan 30 kg en
    kleiner dan 1,5 m
    €2.99 Thuislevering
    minder dan 30 kg en
    groter dan 1,5 m
    €4.99 Thuislevering
    tussen 30 - 35 kg €9.99 Thuislevering
    tussen 35-40 kg €14.99 Thuislevering
    tussen 40-100 kg €29.90 Afspraak wordt gemaakt via e-mail
    Bezorging tot op de 3e verdieping zonder lift
    Is het pakket zwaarder dan 63 kg, dan wordt het tot aan de drempel bezorgd.
    meer dan 100 kg €49.90 Afspraak wordt gemaakt via e-mail
    Bezorging tot op de 3e verdieping zonder lift
    Is het pakket zwaarder dan 63 kg, dan wordt het tot aan de drempel bezorgd..

Levertijd

  • De levertijd voor kleine artikelen is 2-5 dagen, mits het artikel op voorraad is.

  • Grote artikelen (zwaarder dan 30 kg of langer dan 1.5 m) worden in het algemeen binnen 5-8 dagen op afspraak geleverd.

De levertijd is genoteerd op de site en verschijnt zodra u de maat en de kleur van het artikel heeft geselecteerd.

Meld eventuele leveringsproblemen (ontbrekend of beschadigd artikel) binnen 48 uur via 043 202 94 67.

Meer informatie

Bestelling volgen: Zodra het pakket is verzonden, heb je de mogelijkheid om de bestelling te volgen. Klik op de volg mijn bestelling-knop die u rechtstreeks naar de website van de distributeur stuurt.

Levering op een ander adres: Dit is mogelijk. Klik hiervoor op de klop "Bezorgadres bewerken" op de leveringspagina.

Niet thuis bij bezorgpoging (kleine artikelen): Als u bij de eerste bezorgpoging niet thuis is, bezorgen we het pakket bij een Pick-up punt. Vervolgens ontvangt u een e-mail met het adres van het pick-up punt en de bewaartermijn van het pakket voordat het teruggestuurd wordt naar La Redoute, indien het niet wordt opgehaald.

Niet thuis bij bezorgpoging (grote artikelen): Wanneer u bij de eerste bezorgpoging niet thuis bent, sturen we een mail zodat u een nieuwe bezorgdatum kunt kiezen. Na de tweede bezorgpoging, sturen we nog een email. Als u geen reactie geeft op de email, zullen we proberen telefonisch contact op te nemen. Als het pakket voor een lange tijd in het magazijn ligt, sturen we het pakket terug naar het hoofdmagazijn om schade of verlies te voorkomen..