De galerij bekijken











Laag gelakt dressoir, 2 deuren 2 lades, lengte 160 cm, PICKITO
Vergelijkbare artikelen
Laag gelakt dressoir, 2 deuren 2 lades, lengte 160 cm, PICKITO LA REDOUTE INTERIEURS geel
Les Irrésistibles. Je was niet van plan om voor ze te vallen?. Een collectie toegankelijke en onweerstaanbare producten om het leven aangenamer en het dagelijks leven mooier te maken. Uniek ontworpen meubels, voorwerpen die je huis een nieuwe draai geven, stukken die even inspirerend als gebruiksvriendelijk zijn, ontworpen om je huis in een oogwenk op te fleuren, en tegen de best mogelijke prijs.
Omschrijving
• Structuur in polyurethaan mat gelakt MDF
• 2 deuren met trek-/duwsysteem
• 1 horizontaal, in hoogte verstelbaar schap
• 2 lades met metalen scharnieren
• Taps toelopende poten in mat geel ijzer
• Beschermdopjes in polyurethaan
• Aantal personen aanbevolen voor montage : 2
Kwaliteit
• Push/pull sluitsysteem: Deuren zonder handgreep, openen en sluiten door licht te drukken.
Afmetingen
Totaal :
• Lengte : 160 cm
• Hoogte : 80 cm
• Breedte : 40 cm
• Gewicht: 51 kg
Bruikbaar
• Lade : B72 x H15 x D28,5 cm
• Bovenste nis achter deuren : B74,2 x H23,4 x D34,2 cm
• Lagere uitsparing achter deuren : B74,2 x H21,6 x D37,4 cm
Levering
Dit product is eenvoudig te monteren. . ! Controleer of openingen (deuren, trappen, liften) het pakket bij levering doorlaten.
2 pakketten
• B89,5 x H15,5 x D52,5 cm, 24 kg
• B172 x H12 x D53 cm, 34 kg
Maten één maat
Downloads
LA REDOUTE INTERIEURS geel" title="" />
La Redoute zet zich in
-
05/06/2026Non ho ricevuto la merce
Dopo oltre 20 giorni non solo non ho ricevuto la merce ma non ho tracciabilita mi è stato riferito che è a Mantova. Vergognosi
Paola , Oristano Geverifieerde koperBezitsduur 6 maandenAutomatische vertalingEr is een fout opgetreden. Probeer het later nog eens.Réponse de La Redoute, 11/06/2026Gentile Paola,
la ringraziamo per il suo feedback.
Ci dispiace per quanto accaduto.
La informiamo che abbiamo già preso in carico la sua segnalazione e sollecitato più volte il corriere per una gestione prioritaria della spedizione.
Restiamo a disposizione per ulteriori chiarimenti.
, La RedouteRéponse de La Redoute, 11/06/2026Gentile Paola,
la ringraziamo per il suo feedback.
Ci dispiace per quanto accaduto e comprendiamo il suo malcontento.
La informiamo che abbiamo già preso in carico la sua segnalazione e sollecitato più volte il corriere per una gestione prioritaria della spedizione.
Restiamo a disposizione per ulteriori chiarimenti.
, La Redoute -
14/05/2026Stunning!
I bought this gorgeous unit at an unbeatable price during the May Bank Holiday sale. Delivery was fast and efficient, with an online tracker that provides peace of mind. The pale yellow is stunning, the unit is sturdy, sleek looking (no handles, just push doors) and very spacious. Five stars!
Ik zal dit artikel aanraden aan een vriend(in)Fran , Northern Ireland Geverifieerde koperBezitsduur 1 weekAutomatische vertalingEr is een fout opgetreden. Probeer het later nog eens.Réponse de La Redoute, 08/06/2026Hi Fran, Thank you for your wonderful feedback. We are delighted to hear you are so pleased with your unit and that you found the delivery service fast and efficient. I hope you are happy with your purchase. Thanks
Glen Berriman-Wallace, Product Team
Deel uw stijl
Wilt u hier worden vermeld? Post je foto op instagram met #laredoute en vermeld @laredoute in je post