De galerij bekijken








Klantbeoordeling
Beoordelingssamenvatting
Opbergkist gewaardeerd om zijn verzorgde design, gebruiksgemak en goede capaciteit. Hij is functioneel, veelzijdig en geschikt voor verschillende ruimtes, met vaak als aangenaam ervaren afwerkingen en een als stevig ervaren structuur. Verschillende reviews melden echter wisselende kwaliteit, soms onnauwkeurige afmetingen, en afwerkingsfouten, deuken of een deksel dat slecht sluit.
Door AI gegenereerd op basis van de meest recente productbeoordelingen, in alle talen.
Vergelijkbare artikelen
Ik stel mijn ensemble samen
Opbergkoffer, Arreglo - AM.PM
Omschrijving
• Klep met inkeping voor het hand
• Inkepingen langs beide zijden om beter vast te kunnen nemen
• Stapelbaar
• Logo AM.PM in reliëf
Afmetingen
• B.48 x H.21 x D.28 cm
1 pakket
- • B51 x H25 x D31 cm, 3,1 kg
Maten één maat
La Redoute zet zich in
-
27/08/2026cher pour la qualité
arrivé tout cabossé et rayé
CaroleC Geverifieerde koperBezitsduur 1 maandAutomatische vertalingEr is een fout opgetreden. Probeer het later nog eens.Waarde van product1Réponse de La Redoute, 27/08/2026Bonjour, merci de nous avoir partagé votre expérience avec cette commande de coffre de rangement.
Nous nous excusons pour les défauts du produit à la réception.
Afin de garantir la qualité des produits, des contrôle sont régulièrement réalisés. Malgré ces procédures, nous allons redoubler de vigilance pour que ce souci ne se reproduise pas. N'hésitez pas à vous tourner vers notre service après-vente afin de trouver la solution qui vous conviendra le mieux. Nous espérons vous revoir bientôt chez La Redoute.
Caroline, Service Client -
30/07/2026Pratique
Ce rangement rend service, il me permet de ranger mes câbles de téléphone, PC... tout en étant très joli. Dommage il n'est pas vraiment blanc et il est à côté d'une malle Denise achetée aussi à La Redoute et qui est d'un très beau blanc.
Ik zal dit artikel aanraden aan een vriend(in)ratounette , LYON Geverifieerde koperBezitsduur 1 weekAutomatische vertalingEr is een fout opgetreden. Probeer het later nog eens.Waarde van product5Design5Gebruik5 -
10/02/2026prix exorbitant pour le niveau de qualité
le coffre est arrivé avec des éclats de peinture sur les angles et des griffes sur le socle
HeleneB Geverifieerde koperBezitsduur 1 maandAutomatische vertalingEr is een fout opgetreden. Probeer het later nog eens.Waarde van product1Réponse de La Redoute, 10/02/2026Bonjour, nous vous remercions pour votre commentaire et sommes désolés que le coffre de rangement n'ait pas répondu à vos attentes. Nous tenons à vous assurer que nous sommes soucieux de la qualité de nos produits et prenons note de votre retour pour leur amélioration. Sachez qu'à La Redoute vous disposez de 30 jours après achat pour nous retourner le produit via votre espace client.
Bonne journée, à bientôt sur La Redoute !
Caroline, Service Client -
21/06/2025Magnifique Boîte !!
Très belle belle boîte en métal noir !! Bonne finition !!
Ik zal dit artikel aanraden aan een vriend(in)Rara80 Geverifieerde koperBezitsduur 1 weekAutomatische vertalingEr is een fout opgetreden. Probeer het later nog eens.Waarde van product5Design5Gebruik5 -
01/12/2024Déception
Couvercle cabossé et la finition de la peinture n’est pas complète… tout un côté de la boite n’est pas peint, idem pour le contour du couvercle
Très déçue
IsabelleC Geverifieerde koperBezitsduur 1 maandAutomatische vertalingEr is een fout opgetreden. Probeer het later nog eens.Waarde van product1Réponse de La Redoute, 10/12/2024Bonjour,
Nous vous remercions pour votre commentaire et sommes sincèrement désolés que ce produit n’ait pas répondu à vos attentes.
Suite à votre avis, nous avons procédé à un contrôle qualité de nos produits en stock. Nous n’avons pas trouvé de problèmes qualité, les pièces sont propres et sans défauts.
Nous pensons alors sincèrement que votre cas est exceptionnel et nous nous en excusons.
N’hésitez pas à contacter notre service client pour remplacer votre produit si celui-ci ne vous convient pas.
À bientôt chez La Redoute !
Guillaume, Assurance Qualité -
30/09/2024tutto ok
Davvero carino.
Ik zal dit artikel aanraden aan een vriend(in)Cinzia , Roma Geverifieerde koperBezitsduur 6 maandenAutomatische vertalingEr is een fout opgetreden. Probeer het later nog eens.Waarde van product4Design5Gebruik5 -
15/09/2024Práctico y bonito para almacenar
Lo he comprado para guardar secador y peines en un baño y queda perfecto porque es muy versátil. Valdría también para cualquier habitación
Ik zal dit artikel aanraden aan een vriend(in)LnaMM , Madrid Geverifieerde koperBezitsduur 1 weekAutomatische vertalingEr is een fout opgetreden. Probeer het later nog eens.Waarde van product4Design5 -
27/07/2024Coffre de rangement Arreglo
Produit très bien fini, joli, belle boîte de rangement
pitchvir-perez Geverifieerde koperBezitsduur 1 maandAutomatische vertalingEr is een fout opgetreden. Probeer het later nog eens.Waarde van product5

Deel uw stijl
Wilt u hier worden vermeld? Post je foto op instagram met #laredoute en vermeld @laredoute in je post